CF – efektyvus ir universalus sunkvežimis, lyderis eksploatuojant bet kokiomis eksploatacinėmis sąlygomis pradedant statybomis baigiant specialiąja technika.

CF – universalus modelis. Jis siūlomas kaip sunkvežimis ir kaip vilkikas su dviem, trimis arba keturiomis ašimis. Su viengubu arba dvigubu pavaros mechanizmu. Su įvairiomis erdviomis ir patogiomis kabinomis. Taip pat su įvairiais galingais, efektyviais ir ekologiškais varikliais. Tinkamas prekėms išvežioti ir kroviniams ar cisternoms gabenti, taip pat sunkiems darbams statybos pramonėje.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-13

TVIRTUMAS

Naujasis CF su tvirtu galvanizuoto plieno buferiu gali atlaikyti ne vieną smūgį. Buferis šiek tiek išsikišęs, kad apsaugotų naujuosius priekinius žibintus iš nedūžtančios „Lexan“ medžiagos. Standartinės versijos priekiniai žibintai apima dienines artimąsias šviesas, užtikrinančias puikų matomumą dieną.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-15

STILIUS

Tvirta ir elegantiška naujojo CF „Euro 6“ išorė atitinka XF ir LF modelių išvaizdą. Akį traukia išskirtinės priekinės grotelės ir dailus chromuotas skydelis su DAF logotipu. Visas virš jo esantis plotas skirtas jūsų įmonės pavadinimui reklamuoti. Patrauklus priekio dizainas tęsiasi iki pat naujųjų purvasaugių, šoninės apdailos ir kabiną supančių elementų. Visi jie užtikrina optimalias aerodinamines savybes ir taupų degalų naudojimą.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-14

SUMANUMAS

Naujasis CF siūlomas su trijų versijų kabinomis: praktiška dienine kabina, erdvia miegamąja kabina ir ypač erdvia „Space Cab“ kabina. Šios kabinos patrauklios ir stilingos iš išorės bei patogios viduje. Dizainas ir funkcionalumas papildo vienas kitą. Pavyzdžiui, aerodinaminiai kampiniai deflektoriai ne tik pagerina išvaizdą, bet ir kontroliuoja oro srautą, kad durelių rankenos visada liktų švarios!

TECHNINĖS SAVYBĖS

DAF-New-Euro-6-CF-2013137

PASIEKIAMUMAS

Šios klasės sunkvežimiams svarbus lengvas įlipimas į kabiną ir išlipimas iš jos. Praktiškos žemos kabinos grindys yra tik 1,18 m aukščio versijose su „PACCAR MX-11“ varikliu ir 1,25 m aukščio versijose su „PACCAR MX-13“ varikliu. Todėl pakanka dviejų arba trijų laiptelių. Iš aliuminio pagaminti laipteliai neslidūs.

DAF-FA-CF-400-Euro-6

MATOMUMAS

Sauga prasideda nuo gero matomumo. CF kabina turi didžiausią stiklo paviršių savo klasėje. Tobulą apžvalginį vaizdą taip pat užtikrina žema kabinos padėtis ir atidžiai parinkta veidrodėlių vieta.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-17

INOVATYVUMAS

Naujajame CF sumontuoti tokie pat gražūs ir stilingi priekiniai žibintai kaip naujuosiuose XF. Standartinėje versijoje sumontuotos H17 halogeninės lempos. Pirmą kartą sunkvežimių pramonėje artimiesiems žibintams galima rinktis šviesos diodų (LED) technologiją, kuri užtikrina geriausią apšvietimą, maksimalią naudojimo

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-10

ERDVUMAS

Naujojo CF viduje yra didžiausia erdvė gyventi ir dirbti – tiek dieninėje, tiek miegamojoje ar „Space Cab“ kabinoje. Vidinė erdvė siekia net 11 m3. Stovėti patogus kabinos aukštis (2,23 m) neturi lygių šioje klasėje, kaip ir erdvė daiktams laikyti – maždaug 900 l. Erdvę daiktams laikyti sudaro trys dideli skyriai virš priekinio stiklo ir vieta mikrobangų krosnelei. 660 l talpos daiktų laikymo vietoje po gultu galima įrengti atskirai įsigyjamą 30 litrų šaldytuvą. Taigi visose kabinose rasite daug patogių skyrių ir erdvių daiktams. Centrinis skydelis – dar viena erdvi vieta daiktams su dviem patogiais butelių ar puodelių laikikliais.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-9

PRAKTIŠKUMAS

Naujojo CF kabina išties aukštos kokybės. Dėl patvarių medžiagų ir kokybiškos apdailos vidus atrodys tvarkingas ir švarus net ir po daugelio intensyvaus naudojimo metų. Tai padidina ne tik likutinę vertę, bet ir patogumą vairuotojui. Būtent todėl kabinoje naudojamos šiltos spalvos – kiekvienas vairuotojas kelyje jausis

DAF-XF-Euro-6-interior-detail-seating-position-new-DAF-xf

PATOGUMAS

Visi vairuotojai – aukštaūgiai ir žemaūgiai – gali patogiai įsitaisyti naujajame CF naudodami reguliuojamą vairą. Vairuotojo vieta reguliuojama iki 220 mm į ilgį ir iki 145 mm į aukštį. Įrengti saugos diržai reguliuojami vertikaliai, o dar viena naujovė – pečių aukštyje padalytas atlošas. Norintys didžiausio komforto gali užsisakyti šildomas ir ventiliuojamas sėdynes. Patogus gultas (su 202 cm ilgio ir 12 cm storio čiužiniu) užtikrins malonų miegą. Ypač jei pasirinksite patogiuosius „Xtra“ čiužinius su spyruoklių blokais. Naujo naktinio šildytuvo skleidžiamas skersinis oro srautas dar labiau padidins komfortą.

DAF-New-XF-Euro-6-Interior-detail-instrument-panel

ERGONOMIŠKUMAS

Naujasis prietaisų skydas įrengtas aplink vairuotoją. Visos svirtys ir prietaisai yra būtent ten, kur tikitės juos rasti. Valdikliai patogiai sugrupuoti pagal atliekamas funkcijas. Trijose DIN standarto angose telpa atskirai įsigyjamas kameros monitorius arba navigacinis radijo aparatas su radijo grotuvu, sunkvežimio navigacijos sistema ir USB jungtis. Taip pat galite užsakyti integruotą DAF sunkvežimių telefoną, prie kurio vienu metu galima prijungti du mobiliuosius telefonus („Bluetooth“ ryšiu) ir stacionarų integruotą telefoną. Visi jie valdomi ant vairo esančiais mygtukais, o telefonų numeriai, vardai ir tekstinės žinutės rodoma prietaisų skyde.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-12

TAUPUMAS

CF modelyje sumontuotas toks pat prietaisų skydas kaip naujuosiuose XF ir LF, įskaitant puikią apdailą ir šiuolaikišką spalvinį ekraną. Jame informacija apie transporto priemonės ir variklio funkcijas rodoma net 32 kalbomis. DAF pagalbos vairuotojui sistema „Driver Performance Assistant“ (DPA) montuojama kaip standartinė įranga ir padeda važiuoti kiek galima taupiau. Spalviniame ekrane vairuotojas informuojamas apie degalų sąnaudas, stabdymą, numatomą eismo situaciją ir optimalų laiką pavaroms perjungti. Taip pat pateikiama naudingų patarimų, kaip taupyti degalus, optimaliai išnaudoti variklio stabdį ir tinkamai sureguliuoti aptakus bei padangų slėgį. DPA padeda vairuotojui išnaudoti visas CF galimybes įdedant mažiau pastangų.

CF modeliui DAF sukūrė tris naujus variklius: 12,9 l „PACCAR MX-13“, 10,8 l „PACCAR MX-11“ ir 6,7 l „PACCAR PX-7“, kurie gali būti įvairių vardinių duomenų. Dėl ypač modernių ir kruopščiai patikrintų technologijų, pavyzdžiui, bendrosios magistralės („Common rail“) įpurškimo sistemos, kintamosios geometrijos turbokompresoriaus, išmetamųjų dujų recirkuliacijos ir išradingo papildomo išmetamųjų dujų apdorojimo, jie atitinka griežtus „Euro 6“ išmetamosios taršos reikalavimus. Visi trys varikliai užtikrina maksimalų efektyvumą, didelį našumą ir mažas eksploatacijos sąnaudas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

PATIKIMUMAS

Maksimalus naudingasis laikas, patikimumas ir mažas priežiūros darbų poreikis padės padidinti jūsų pajamas. „PX-7“ variklio priežiūros intervalas siekia iki 60 000 km, „MX-11“ variklio – iki 125 000 km, o „MX-13“ variklio – net iki 150 000 km. Sumani konstrukcija, apimanti, pavyzdžiui, bendrą degalų filtro ir vandens separatoriaus bloką bei vieną juostinį dirželį, sumažina priežiūros išlaidas. O siekiant didžiausio patikimumo, kabeliai aptraukti puta. Tai unikalus sprendimas automobilių pramonėje.

PACCAR-MX-11-Euro-6-2013028

EFEKTYVUMAS

Naujojo CF varikliai „PACCAR Euro 6“ yra ekologiški ir našūs. Jų svoris sumažintas, pavyzdžiui, naudojant vieną juostinį dirželį ir plastikinį tepalo rezervuarą bei sujungiant alyvos filtrą, termostatą ir aušintuvą viename modulyje. Variklis ir papildomas išmetamųjų dujų apdorojimas veikia optimaliai, padedant išmaniesiems jutikliams ir programinei įrangai. Taip pasiekiamas išskirtinis efektyvumas ir puikus degalų taupymas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013022

EKOLOGIJA

DAF teigia, kad kietųjų dalelių filtras pasyviai pilnai regeneruoja išmetamasias dujas. Taip užtikrinama geriausia įmanoma degalų ekonomija. Pavyzdžiui, „PACCAR MX-11“ ir „MX-13“ variklių išmetamųjų dujų vamzdynas įdėtas į kapsulę, kad būtų išsaugoma kuo daugiau vertingos šilumos. Be to, SCR katalizatorius optimizuojamas dėl temperatūros. Sumaniai pagaminta danga užtikrina maksimalų efektyvumą esant platesniam temperatūros diapazonui, todėl variklis gali veikti optimaliai ir išnaudoti visas savo galimybes. Dalelių filtro valymo intervalas siekia iki 500 000 km, priklausomai nuo variklio tipo ir eksploatacijos sąlygų.

Engine-detail-engine-brake-PACCAR-MX-13-euro-6

MX-13

Sukurtas nuvažiuoti iki 1,6 mln. km. „PACCAR MX-13“ variklis tiekia atitinkamai 303 kW / 412 AG, 340 kW / 510 AG ir 375 kW / 510 AG jėgą ir įspūdingą 2 000, 2 300 ir 2 500 Nm sukimo momentą. Didelis sukimo momentas pasiekiamas esant mažoms variklio apsukoms ir plačiam apsukų diapazonui. Dėl to reikia rečiau perjunginėti pavaras, taigi labai patogu vairuoti. Įspūdingas variklio stabdžio efektyvumas. Daugiau nei trys ketvirtadaliai jo galios tiekiama esant vos 1 500 aps./min. Taip sumažinamas darbinių stabdžių dėvėjimasis.

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

MX-11

Idealiai tinka prekėms išvežioti ir sunkesnėms užduotims, kai ypač svarbus mažas transporto priemonės svoris ir kuo mažesnės degalų sąnaudos. „PACCAR MX-11“ variklis su dviem skirstymo velenais galvutėje siūlomas penkių versijų. Jų techniniai duomenys puikiai tiks prekių išvežiojimo darbams (210 kW / 286 AG, 240 kW / 326 AG ir 271 kW / 369 AG) ir sunkesnėms užduotims (291 kW / 396 AG ir 320 kW / 435). Dideli maksimalūs sukimo momentai 1 200, 1 400, 1 600, 1 900 ir 2 100 Nm pasiekiami esant plačiam apsukų diapazonui ir nuo mažų variklio apsukų. „MX-11“ taip pat siūlo įspūdingos kokybės variklio stabdį. Be to, „MX-11“ yra dar 3 % efektyvesnis už efektyvųjį „MX-13“ ir 180 kg lengvesnis. Tai suteikia daugiau galimybių jūsų pajamoms padidinti.

Euro-6-MX-EAS

PX-7

Naujas „PACCAR PX-7“ variklis užbaigia naujojo CF variklių asortimentą. Šis galingas, tylus ir taupiai degalus naudojantis variklis suteikia 164 kW / 223 AG, 186 kW / 253 AG, 208 kW / 283 AG ir 231 kW / 314 AG galią, o sukimo momentas atitinkamai siekia 850, 950, 1 020 ir 1 100 Nm. Tai užtikrina ypač geras valdymo savybes ir taupų degalų naudojimą. Savo ekologiškumu ir tyliu darbu „PX-7“ variklis yra patrauklus intensyvioms išvežiojimo operacijoms. Patogus vairuotojui ir tinkamas aplinkai.

Naujuosiuose CF montuojamos naujos arba tobulesnės transmisijos, puikiai derančios prie „PACCAR Euro 6“ variklių. Be to, visada galite pasirinkti konkrečiai paskirčiai tinkamiausią pavarų dėžę – mechaninę, automatinę arba visiškai automatinę.

Naujasis CF yra universalumo lyderis, siūlomas sprendimas visiems transportavimo poreikiams – regioninio ir tarptautinio gabenimo paslaugos, šaldymas, krovinių ar cisternų gabenimas. Taip pat galima pritaikyti statybos darbams, municipalinėms paslaugoms ir specialiesiems transporto poreikiams. Naujasis CF padės maksimaliai padidinti jūsų veiklos efektyvumą.

CF vaziuokle

UNIVERSALUMAS

Naujoji važiuoklė tikrina iš esmės neribotas išdėstymo galimybes. Jos svoris mažas, todėl galimas didelis krovumas. Didelis standumas užtikrina puikias valdymo galimybes. Be to, ji yra visiškai plokščia, o komponentai montuojami viduje, kai tik įmanoma. Tai puikus pagrindas bet kokiai įsivaizduojamai konstrukcijai ar įrenginiui montuoti.

DAF-XF-Chassis-layout

STIPRUMAS

Vairuotojui patiks valdymo stabilumas, kurį užtikrina didelis važiuoklės standumas ir „Stabilink“ galinė pneumatinė pakaba. Visiškai nauja priekinė pakaba padeda puikiai suderinti amortizavimą, šoninį stabilumą, komfortą ir standumą. 8 t priekinė ašis su dviejų lakštų parabolinėmis lingėmis montuojama kaip standartinė įranga. Sunkesniems darbams siūloma 9 t priekinė ašis su 3 lakštų parabolinėmis lingėmis, užtikrinanti didžiausią patogumą. Siūloma ir naujovė – 7,5 t priekinė ašis su viena lakštine linge, idealiai tinkančia darbams, kuriuos atliekant svarbus kiekvienas kilogramas!

DAF-XF-Chassis-catwalk

PRITAIKYMAS

Važiuoklę galima konfigūruoti įvairiausiais būdais. Išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo įrangą galima montuoti važiuoklės kairėje arba dešinėje pusėje ar net atskirai. Yra daug galimybių. Dideli arba maži degalų bakai, išmetamasis vamzdis kairėje arba dešinėje pusėje – gali būti net ir vertikalus. Viskas atidžiai apgalvota. Važiuoklė visiškai paruošta specialiu kėbulo tvirtinimo metodu, o specialioje konstrukcijoje padarytos atramos ir angos. Kėbulų meistrai gali pradėti darbus iš karto.

DAF-adBlue-tank

IŠMANUMAS

„AdBlue“ talpyklą sumontavus po kabina, o akumuliatorius važiuoklės gale, vilkikuose galima montuoti iki 1 500 l talpos degalų bakus. Be abejonės, yra pakankamai vietos papildomai įrangai montuoti.

stabdymas

STABDYMAS

Naujųjų „PACCAR“ variklių stabdys įspūdingai veikia nepriklausomai nuo transporto priemonės greičio. Be to, galima įsigyti naująjį „Intarder 3“ – integruotą transmisijos stabdį. Važiuojant didesniu greičiu jis suteikia dar daugiau stabdymo galios.

DAF-xf-sc-stabilink-2012715 (1)

TVIRTUMAS

Paskutinė galios pavaros dalis – naujoji SR1344 galinė ašis, kurios techninė pakrovimo geba siekia 13 t. Dabar ji dar lengvesnė, bet tokia pat tvirta ir patikima. Siūloma kaip standartinė versija junginiuose, kurių svoris siekia iki 44 t, o variklio sukimo momentas iki 2 300 Nm. Jei to nepakanka, galite įsigyti naują SR1347 ašį. Abi derinamos su „Stabilink“ ašimi su pneumatine pakaba. Ji lengvesnė, o didelis standumas užtikrina optimalų valdymą.

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

GALIA

DAF savo „PACCAR MX“ variklius pristato su gerai žinomu variklio galios perdavimo įrenginiu su jungę arba tepalo siurblio pavara, kurios sukimo momentas yra didesnis nei 800 Nm. Jis puikiai perduoda galią betonmaišei ar tankintuvui. Be to, yra netiesioginis variklio galios perdavimo įrenginys su siurblio jungtimi, kurio pakėlimo galia siekia 35 kW. „MX-11“ variklio naujovė – galios perdavimo įrenginio siurblio pavara, ji montuojama tiesiai ant variklio, o sukimo momentas siekia 250 Nm. Ji puikiai tinka lengvoms pagalbinėms pavaroms. Siūlomas ir labai platus pavarų dėžės galios perdavimo įrenginių asortimentas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-engine-03

AUŠINIMAS

„MX-11“ ir „MX-13“ variklių naujovė – tiesiai ant variklio montuojamas generatorius,  skirtas šaldomam antstatui. Fiksuotas tvirtinimas ant variklio užtikrina patikimą pavarą šiems vandeniu arba oru aušinamiems „Frigoblock“ generatoriams. Toks montavimo būdas gerokai padidina trapecinių diržų eksploatacijos trukmę. Taip pasiekiamas maksimalus patikimumas, sumažėja sąnaudos ir pailgėja priežiūros intervalai. Be to, siekiant didžiausio efektyvumo galima lengvai sumontuoti aušinimo įrenginio pavaros generatorių.

DAF-FA-CF-310-Euro-6-03

GABENIMAS

Dėl plataus variklių, transmisijų ir ašių pasirinkimo bei puikių valdymo savybių CF yra geriausias prekių gabenimo tiek mažais, tiek dideliais atstumais sunkvežimis. Jį galima naudoti ir kaip sunkvežimį su puspriekabe ir kaip priekabų vilkiką. Jei reikia didesnės talpos, galima montuoti dvi, tris arba keturias ašis. Kabina suteikia idealią darbo aplinką ir yra patogi. Taip pat užtikrina optimalų matomumą, yra lengvai pasiekiama ir saugi. Tai idealus sunkvežimis ir vairuotojui, ir savininkui. CF yra didžiausio patikimumo, patvarumo ir mažų eksploatacijos sąnaudų sinonimas.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-3

KROVINIAI IR CISTERNOS

Svorio sumažinimas naudingas grynajam krovumui. DAF pavyko patobulinti kone kiekvieną CF dalį, tvirtumas ir patikimumas išliko. DAF žengė dar vienu žingsniu toliau ir darbams, kuriems svarbus kiekvienas kilogramas, vykdyti pristatė naują 7,5 t priekinę ašį su viena lakštine linge, naują „PACCAR MX-11“ variklį, kuris dar 180 kg lengvesnis nei efektyvusis „MX-13“, ir patobulintą pneumatinę pakabą, kurioje naudojama „Stabilink“ pakaba, derinanti dvi išilgines viršutines traukles ir skersinį stabilizatorių. Taip užtikrinamas maksimalus efektyvumas.

Picture1

STATYBA

Jei vykdant darbus dažnai reikia išvažiuoti iš kelio, jums patiks tvirta CF konstrukcija. Buferis montuojamas aukštai, todėl užtikrinamas didelis 25 laipsnių užvažiavimo kampas. Pridėjus 40 cm dydžio prošvaisą (naudojant tiesaus spindulio priekines ašis), gautos puikios charakteristikos važiuoti negrįstais keliais. Nepamirškite ir garsiosios DAF tandeminės galinės pakabos, kuriai būdingas didelis stabilumas.

daf-sunkvezimiai-vilkikai-cf-13

PRITAIKYMAS PAGAL POREIKIUS

DAF siūlo visoms eksploatavimo paskirtims pritaikomą CF modelį: prekių gabenimas, krovinių ar cisternų transportavimas, statybos, žemės ūkio sektorius ar atliekų išvežimas. Jį galima naudoti ir kaip sunkvežimį su puspriekabe, ir kaip priekabų vilkiką su dviem, trimis ar keturiomis ašimis. Valdoma galinė ašis užtikrina maksimalų manevringumą, o valdoma priekinė ašis – maksimalų patogumą aikštelėse. Žema važiuoklė leidžia gabenti didelio tūrio krovinius. Pneumatinė pakaba priekyje ir gale patogi keičiamiesiems kėbulams. Galite rinktis įvairius efektyvius ir patikimus „PACCAR“ variklius, dieninę, miegamąją arba „Space Cab“ kabiną ir įvairius galios perdavimo įrenginius. Kad ir kokį CF pasirinksite, DAF pristatys būtent jums tinkamą sunkvežimį!

Attachment_MS_0030_12_20120051_2_1

Siekiant minimizuoti vežėjų problemas kelyje, „DAF Trucks N.V.“ pirmoji sukūrė tarptautinio sunkvežimio serviso (ITS) sistemą, kuri iki šiol neužleidžia lyderio pozicijų.

DAF ITS yra prieinama 24 valandas per parą, 365 dienas per metus 49 Europos šalyse, kur operatoriai kalba dešimčia skirtingų kalbų.

Tarptautinės pagalbos tarnyba analizuoja visus pagalbos prašymus, seka statistiką ir generuoja ataskaitas. Didelė dalis remontų gali būti priskirti prie pradelstos profilaktinės techninės priežiūros. Tai rodo, kaip svarbu reguliariai atlikti profilaktinę techninę apžiūrą, kuri padeda išvengti neplanuotų prastovų irbereikalingų išlaidų. DAF supranta, kad vežėjų verslo esmė – maksimalus transporto priemonės panaudojimas, štai kodėl DAF orientuojasi į kokybę ir greitį jau 40 metų.

workhouse

Tarptautinis pagalbos numeris +31 40 214 3000
Techninė pagalba kelyje Lietuvoje / Latvijoje +370 687 50281
Techninė pagalba kelyje užsienio šalyse +370 687 50281

cf-brosiura

lankstinukas5
lankstinukas3
lankstinukas10
lankstinukas2
lankstinukas8
Komanda-2015

Kontaktai

Tel.: +370 37 310811
centrako@centrako.lt

Tarptautinis pagalbos numeris:
+31 40 214 3000

Techninė pagalba kelyje Lietuvoje:
+370 687 50281