XF – kokybės etalonas sunkių krovinių pervežimui tolimais atstumais, kurį kuriant didžiausias dėmesys buvo skiriamas į transporto efektyvumą mažiausiomis veiklos sąnaudomis, bei komfortą ir saugų važiavimą.

DAF pristato tolimųjų reisų tranporto priemonės standartą, sukurtą efektyviam važiavimui. Su nauju „PACCAR MX-13“ 12,9 litro varikliu, atitinkančiu Euro 6 reikalavimus bei visiškai nauja važiuokle.
Naujas ir patrauklus išorės dizainas, naujas interjeras. Vairuotojams ir vežėjams geriausią visų laikų DAF sunkvežimis.

03-DAF-XF-Euro-6

STILINGAS

Dėl reljefiškų ir stilingų grotelių su aliuminio detalėmis ir įspūdingų priekinių žibintų, naujasis XF atrodo galingai ir elegantiškai. Grotelės padeda efektyviau aušinti variklį, kad degalų sąnaudos būtų kuo mažesnės.

20120157-DAF-XF-Euro-6

TVIRTAS

Sumažinus avarijose patiriamą žalą, mažėja ir išlaidos, ir neplanuotos prastovos. Naujasis cinkuoto plieno buferis ypač tvirtas. Naujųjų priekinių žibintų paviršius pagamintas iš nedūžtančios „Lexan“ medžiagos.

02-New-XF

SUKURTAS GERAI APGALVOJUS

Stogo ir šoniniai spoileriai degalų sąnaudas ir CO2 taršą gali sumažinti iki 10 proc. Naujai suprojektuoti ir kruopščiai pritaikyti prie platesnės (2,55 m pločio) transporto priemonės. Aerodinaminiai purvasargiai su integruotais žibintais, kurie siekiant papildomo saugumo yra įtaisyti taip, kad juos aiškiai matytų dviratininkai ir pėstieji.

DAF-Euro-6-FAN-XF-510

EFEKTYVUS

„Space Cab“ naująjį stogo spoilerį vairuotojas gali lengvai reguliuoti stovėdamas šalia sunkvežimio. Šio spoilerio aukštį visada galima suderinti su vilkiko ir priekabos aukščiu, be to jis yra 25 kg lengvesnis. Naujieji aerodinaminiai šoniniai kabinos spoileriai įtakoja mažesnes degalų sąnaudas ir oro srautą nukreipia taip, kad durelių rankenos išliktų švarios.

TECHNINĖS SAVYBĖS

abc-daf-1

NAUJOVIŠKAS

Pirmą kartą sunkvežimių sektoriuje kaip papildomą opciją galima rinktis priekinius žibintus su LED technologija. Jie pasižymi dideliu šviesos srautu, ilga naudojimo trukme ir minimaliu energijos suvartojimu. Standartiniai dieniniai žibintai užtikrina puikų matomumą dieną. Aptake įtaisyti kampiniai žibintai šviečia vairavimo kryptimi, siekiant papildomo saugumo ir siekiant sumažinti susidūrimo pavojų.

DAF-New-XF-Euro-6-Sky-light

PRAKTIŠKAS

Siekiant papildomai apšviesti stogą, suprojektuota išraiškinga integruota žibintų įrangą „Skylights“, kuri galima tik „Super Space Cab“ modeliui. Optimali aerodinamika lyginant su įprastiniais kabinos stogo žibintais padeda sutaupyti degalų

workhouse

GERAS MATOMUMAS

Durelių langas vairuotojui užtikrina maksimalų šoninės dalies matomumą. Vairuotojas gali matyti vaizdą tarp statramsčio ir kabinos, taip pat vaizdą tarp pačių veidrodėlių.  Užtikrinamas geras matomumas, kurio reikia siekiant maksimaliausio saugumo.

DAF-Euro-6-leather-pack-08 (1)

ERDVUMAS

„Super Space Cab“ sunkvežimio vairuotojo kabina neprilygstama: darbo ir gyvenamosios erdvės tūris – 12,6 m3, o aukštis – 2,25 m. Bagažui skirta erdvė taip pat didžiausia lyginant su kitais rinkoje esančiais sunkvežimiais. Ypač didelė erdvė yra po gultu (daugiau nei 675 l). Na, o įmontuotame šaldytuve dideli buteliai jūsų mėgstamo gėrimo gali būti laikomi stačiai.

DAF-Euro-6-leather-pack-05

PATRAUKLUMAS

Naujo dizaino interjeras – šiltas ir jaukus. Vairuotojui tai suteikia daugiau komforto, kaip ir puikus šildymas bei vėdinimas. Oro srautai yra tolygiai paskirstyti virš visų kabinos grindų ir net po lova. Interjeras labai praktiškas ir lengvai valomas. Net ir po keliolikos metų naudojimo jis atrodo gerai, o tai yra svarbu atsižvelgiant į liekamąją sunkvežimio vertę.

DAF-New-XF-Euro-6-Interior-detail-space

PATOGUMAS

Įlipimas į kabiną paprastesnis – tik 3 laipteliai, o grindys yra 1,48 m aukštyje. Naujausios kartos sėdynės yra labai patogios, reguliuojamos, su tvarkingai įrengtais saugos diržais. Dviejų etapų sėdynių šildymą ir vėdinimą galima pasirinkti kaip papildomą opciją. Na, o gultai yra tokie pat geri, ar net geresni nei lova namuose. Apatinio gulto ilgis – net iki 2,20 m. „Space Cab“ modelyje viršutiniame gulte įrengtas apverčiamas čiužinys, kurio viena pusė turi tvirtą dangą ant kurios galima laikyti daiktus.

DAF-New-XF-Euro-6-Interior-detail-instrument-panel

INFORMATYVUMAS

DAF funkcija „Driver Performance Assistant“ (DPA) padeda vairuotojui važiuoti ypač taupiai. Prietaisų skydelio spalvotas ekranas informuoja apie degalų sąnaudas, stabdymo savybes, galimas eismo sąlygas ir rodo optimalų momentą, kada reikėtų perjungti pavarą. Pateikiami naudingi patarimai apie degalų taupymą, optimalų stabdymo varikliu naudojimą, o taip pat spoilerio reguliavimą bei reikiamo slėgio padangose svarbą. DPA vairuotoją skatina išnaudoti visus XF sunkvežimio privalumus minimaliomis pastangomis.

DAF-New-XF-Euro-6-Interior-detail-dashboard

KOMUNIKABILUMAS

Pagrindiniame prietaisų skyde įrengtas ištraukiamas stalelis, (kreditinių) kortelių, papildomi puodelių laikikliai, USB ir dviguba DIN jungtys. Jose galima montuoti „Truck Navigation Radio“ įrenginius (pasirenkamus kaip opciją) su radiju / CD grotuvu, sunkvežimio navigacijos sistema, papildomos įrangos / USB jungtimis skaitmeniniams muzikos failams ir „Bluetooth“ ryšiu.
Visiškai integruotas įrenginys „DAF Truck Phone“ (renkantis kaip papildomą opciją) leidžia prijungti du mobiliuosius telefonus naudojant „Bluetooth“ ryšį. Abu telefonai valdomi vairo mygtukais, o telefono numeriai, vardai ir SMS žinutės rodomi prietaisų skyde.

DAF-XF-Euro-6-interior-detail-seating-position-new-DAF-xf

SAUGUMAS

Saugos diržai visiškai integruoti į sėdynes. Oro pagalvė gali būti pasirenkama kaip opcija. Prietaisų skyde įrengtos smūgius sugeriančios zonos skirtos apsaugoti kojas (kelius) nuo galimų sužeidimų susidūrimo atveju. Naujajame XF įrengta unikali DAF
sistema „Night Lock“, kuri paprastai ir veiksmingai apsaugo nuo įsilaužimų ir vagysčių vairuotojui ilsintis. Naujuoju raktu vairuotojas gali patikrinti ne tik sunkvežimio žibintus, bet ir vienu metu uždaryti visas duris bei langus.

Naujasis XF sunkvežimis yra su naujuoju 12,9 litrų „PACCAR MX-13“ varikliu. Dėl ypač modernių ir kruopščiai patikrintų technologijų, pvz., „common rail“ įpurškimo sistemos, kintamos geometrijos turbinos ir išradingai suprojektuoto išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo įvykdomi griežčiausi Euro 6 reikalavimai. „PACCAR MX-13“ variklis – maksimaliai efektyvus, ypač našus ir nebrangiai eksploatuojamas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

PATIKRINTAS

Technologijos, kurių srityje DAF įgijo daug patirties JAV, toliau tobulintos kuriant Euro 6 variklius. Taip pat panaudotos Euro 5 ATe technologijos tokios kaip išmetimo kolektoriaus izoliavimas efektyvesniam turbinos darbui, patobulinti stūmoklio žiedai ir aušinimo sistema. DAF Euro 6 technologija – patikrinta technologija, sukurta siekiant optimalaus patikimumo ir patvarumo.

PACCAR-MX-11-Euro-6-2013028

GALINGAS

Naujojo PACCAR MX-13 variklio galia – 410, 460 ir 510 AG; įspūdingi sukimo momento parametrai – atitinkamai 2 000, 2 300 ir 2 500 Nm. Šiuos parametrus galima naudoti esant nedideliam variklio greičiui ir įvairioms sūkių riboms. Tai reiškia lankstumą, retesnį pavarų perjungimą, degalų naudojimo efektyvumą ir visišką vairavimo patogumą. Puikų vairavimą taip pat užtikrina variklinis stabdys. Daugiau kaip trys ketvirtadaliai variklio galios pasiekiama esant viso labo 1 500 aps./min.; taigi sumažėja stabdžių dilimas, o tai reiškia mažesnes aptarnavimo išlaidas.

Euro-6-MX-EAS

ŠVARUS IR EFEKTYVUS

Griežti Euro 6 reikalavimai vykdomi kuo efektyviausiai – degalų sąnaudos neviršija Euro 5 standartą atitinkančios technologijos „Advanced Transport Efficiency“ (ATe) normų, o ir tepalų sąnaudos nedidelės. Dėka išmaniųjų jutiklių ir programinės įrangos, variklis ir išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo funkcija optimaliai veikia kartu. Tepalo keitimo intervalas iki 150 000 km. Degalų filtras ir vandens separatorius integruoti į vieną bloką, siekiant palengvinti techninę priežiūrą. „PACCAR MX-13“ variklyje yra vienas diržas siekiant didesnio efektyvumo ir mažesnės techninės priežiūros.

Engine-detail-engine-brake-PACCAR-MX-13-euro-6

PATIKIMAS

Kadangi naudojamos aukštos kokybės medžiagos, pvz., cilindrų blokai ir galvutės gaminami naudojant vermikuliarinio grafito lydinį, gaminiai labai patikimi ir patvarūs. Be to, funkcijos yra integruotos. Degalų linijos integruotos į cilindrų bloką ir galvutę. Tepalų filtras, termostatas ir aušintuvas integruoti į vieną modulį. Be to, kabelių ryšuliai užsandarinti putomis. Naujojo „PACCAR MX“ variklio eksploatavimo laikas – iki 1,6 mln km

Engine-detail-common-rail-PACCAR-MX-13-euro-6

IŠMANUS

Naujasis DAF XF gaminamas su 12 pavarų mechanine greičių dėže arba 16 pavarų greičių dėže, skirta važiuoti sudėtingomis sąlygomis. Taip pat galimi abiejų greičių dėžių automatiniai variantai. „AS Tronic“ su keliolikomis naujomis funkcijomis. Išmani programinė įranga ir jutikliai užtikrina sklandų užvedimą ir manevravimą laipsniškai įjungiant sankabą. Esant nestačiai nuokalnei „EcoRoll“ sistema išjungia sankabą, leisdama sunkvežimiui riedėti kontroliuojamu greičiu, varikliui dirbant tuščiąja eiga. Funkcija „Fast Shift“ taip pat įtakoja nedideles degalų sąnaudas.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013022

STABDYMO GALIA

Naujasis „Intarder 3“ komplektuojamas tiek su mechanine, tiek su automatine pavarų dėže. Tai vairuotojui suteikia daugiau stabdymo galios esant mažesnėm variklio apsukom ir leidžia dar geriau valdyti sunkvežimį. „Intarder 3“ suteikia dar didesnį vairavimo komfortą ir leidžia dar geriau stabdyti važiuojant ilgomis nuokalnėmis.

PACCAR-MX-11-Euro-6-side-2013019

TVIRTAS

Naujoji galinė ašis SR1344 yra lengvesnė, tylesnė. Techniškai leistina apkrova – 13 tonų. Ši ašis standartinė sunkvežimiams kurių bendrasis svoris iki 44 tonų, o variklio galia – iki 460 AG. Galinė ašis SR1344 specialiai sukurta taip, kad trinties lygis būtų kuo mažesnis, siekiant efektyvumo ir kuro sąnaudų efektyvumo.

Važiuoklė – visiškai atnaujinta. Dėl nedidelio nepakrautos transporto priemonės svorio yra užtikrinama didelė naudingoji apkrova ir vairavimo komfortas. Komponentai išdėstyti siekiant didžiausio efektyvumo. Puiki konstrukcija.

PACCAR-MX-13-Euro-6-rear-axle-01

ERDVĖ

Vienas svarbiausių uždavinių kuriant rėmą – sukurti kuo daugiau erdvės. SCR išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema ir kietųjų dalelių filtras integruoti į vieną bloką. „AdBlue“ bakas įrengtas praktiškai po kabina. Rezultatas – daugybė vietos papildomai įrangai arba degalų bakams, kurių talpa – iki 1500 litrų.

DAF-xf-sc-stabilink-2012715 (1)

KOMFORTAS

Važiavimo ir vairavimo požiūriu DAF XF nustato naujus standartus. Vairavimo komfortas užtikrinamas nauja priekinių ir galinių ašių pakaba, vairo valdymo sistema ir kabinos pakaba. Naująjį XF smagu vairuoti.

DAF-XF-Chassis-catwalk

NAUDINGA APKROVA

Rėmas lengvesnis, bet labai tvirtas ir patvarus. Pagamintas naudojant aukštos kokybės plieną. Tvirtoje, tačiau lengvoje galinėje ašyje įrengta „Stabilink“ pakabos sistema, kuri pagerina valdymą ir stabilumą bei padeda sumažinti svorį. Naujam balnui skirta montavimo plokštė, naujos akumuliatorių montavimo vietos, naujoviškas vairo mechanizmas. Kuo mažesnis svoris, tuo didesnės pajamos. Naujasis XF – vienas lengviausių sunkvežimių savo klasėje.

DAF-XF-Chassis-layout

ATSPARUMAS

Rėmo galinio skersinio aukštis beveik toks pat kaip ir viso rėmo, o galinių ratų apsaugų tvirtinimo elementai sumontuoti žemiau rėmo paviršiaus. Todėl jei pakaba paliestų vilkiko rėmo galinę dalį, žala būtų mažesnė.

Attachment_MS_0030_12_20120051_2_1

Siekiant minimizuoti vežėjų problemas kelyje, „DAF Trucks N.V.“ pirmoji sukūrė tarptautinio sunkvežimio serviso (ITS) sistemą, kuri iki šiol neužleidžia lyderio pozicijų.

DAF ITS yra prieinama 24 valandas per parą, 365 dienas per metus 49 Europos šalyse, kur operatoriai kalba dešimčia skirtingų kalbų.

Tarptautinės pagalbos tarnyba analizuoja visus pagalbos prašymus, seka statistiką ir generuoja ataskaitas. Didelė dalis remontų gali būti priskirti prie pradelstos profilaktinės techninės priežiūros. Tai rodo, kaip svarbu reguliariai atlikti profilaktinę techninę apžiūrą, kuri padeda išvengti neplanuotų prastovų irbereikalingų išlaidų. DAF supranta, kad vežėjų verslo esmė – maksimalus transporto priemonės panaudojimas, štai kodėl DAF orientuojasi į kokybę ir greitį jau 40 metų.

workhouse

Tarptautinis pagalbos numeris +31 40 214 3000
Techninė pagalba kelyje Lietuvoje / Latvijoje +370 687 50281
Techninė pagalba kelyje užsienio šalyse +370 687 50281

daf-xf-lankstinukas-brosiura

BL_w1436_1_systems
lankstinukas5
lankstinukas1
lankstinukas7
lankstinukas6
Komanda-2015

Kontaktai

Tel.: +370 37 310811
centrako@centrako.lt

Tarptautinis pagalbos numeris:
+31 40 214 3000

Techninė pagalba kelyje Lietuvoje:
+370 687 50281